Hledáme manažera/manažerku kvality spokojenosti
RobStark je jedinečný tiperský servis s každodenní hlasovou analýzou a individuálním přístupem ke každému klientovi. V současnosti jsme jedničkou na českém a slovenském trhu a plánujeme naše služby sportovní analýzy posunout o level výše. Dokážeš nám s tím pomoct?
Co musíš jako manažer/ka kvality spokojenosti splňovat?
- Vyznáš se v sázení a sportu (alespoň zlehka, všechno potřebné tě doučíme).
- Jsi komunikativní – nedělá ti problém vést rozhovor přes telefon.
- Máš na nás alespoň 50h měsíčně.
- Budeš ochotný/á s námi pracovat v naší kanceláři v centru Prahy.
Co bude náplní tvé práce?
- Pomůžeš nám se získáváním informací od našich klientů – přes jejich průběžné výsledky po věci, kterým jim dělají problém.
- Budeš pro naše klienty oporou v případě jakýchkoliv problémů, či nespokojenosti. V případě, že by klient nevěděl, jak má využívat naše služby, dáš mu potřebné rady a ověříš, zda sází správně.
Co bude výsledkem tvé práce?
- Narůstající spokojenost našich členů.
- Zvýšení počtu relevantních zpětných vazeb od našich členů + reportování.
Práce je vhodná pro:
- Zodpovědného a empatického člověka, který je komunikativní, baví ho učit se nové věci, zajímá se o sport, sázení, investování a nové technologie.
- Týmového hráče/hráčku, který chce být silným pilířem společnosti RobStark.
RobStark v číslech (2022):
- Pomohli jsme změnit přístup k sázení 25 000+ lidem.
- Celkově jsme pomohli vyhrát našich klientům 1 000 000 000+ Kč
- Více než 85 % našich klientů je stálých.
- Ročně rosteme o 100+ %.